Thursday, 16 June 2016

Kecewa



 nak fefeeling sat :'( 

Sekian lama tak pernah kecewa dengan seseorang tapi kali ni terasa kecewa. Hm xtau nak beritahu macam mana tapi setiap kali tengok gambar tu bagaikan retak seribu sejuta hati ni *ewahhh. 
Mengalir jugak lah airmata yang mahal ni >.< 

Aku dah buat keputusan untuk BLOCK semua yang berkaitan dengan kamu. Aku taknak TENGOK muka kamu. Jangan CARI aku lagi. Tolonglah, jangan pernah sesekali lagi cari aku dan jangan lalu lalang depan rumah aku ye.

Anggap je 5 tahun perkenalan tu takde apa. Anggap je janji janji yang pernah dikatakan pada aku tu tak pernah dikatakan pada aku. Anggap je kita tak pernah berkawan atau berjumpa. Anggap sahaja lah semua tu tak pernah berlaku.

Tapi, aku nak cakap TERIMA KASIH kerana pernah buat aku gembira pernah pujuk aku pernah bagi hadiah pernah macam macam lah. Aku HARGAI sangat! Oh ye TERIMA KASIH sebab sudi terima aku :')

Takpe, biarkan aku macam ni. Lama lama aku okay lah. Aku taknak kecewa lama lama. Buang masa! Akhir sekali, MINTA MAAF sebab buat kamu menunggu aku terlalu lama sampai terasa BOSAN. Sekarang, tiba masanya untuk kamu berundur dan pergi mencari yang lebih baik. Dan tak payah penat penat tunggu aku lagi. Ok cun :') I'm okay.

P/s Minta maaf sebab berAKU pulak. Post ni hanya sekadar luahan je tapi akan didelete secepat yang mungkin :)

6 comments:

  1. stay strong dear. InshaAllah hati yg kecewa tu akan kembali pulih sikit masa lagi. Doa ok

    ReplyDelete
  2. sabar ye awak. memang susah dan sakit untuk melupakan seseorang yang dah lama kita sayang tapi takpe, lama-lama rasa tu akan hilang dan hati yang kecewa dan sakit tu akan pulih :)

    ReplyDelete
  3. Sabar ya dalam kehidupan ni macam2 yang akan kita lalui...

    saya datang Blogwaking blog awak bertuah dalam list blogwaking saya untuk hari ini jemput singgah blog saya jugak ya.. http://cikash.blogspot.com/2016/06/jom-blogwalking-12.html

    ReplyDelete
  4. semoga kuat ye. keep moving on! :)

    ReplyDelete
  5. Sis kuat..! Reen singgah sini sambil follow. Follow Reen? :)

    ReplyDelete
  6. sabar ye..kuatkan diri..head up n keep smile

    ReplyDelete

> Pause Here
 

Anis Shafika ©2016 All Right Reserved. Powered by Blogger